piątek, 8 maja 2015

Bloger...

Hej, tutaj znowu ja. Chciałam wam napisać o "Blogerach" W sumie... nie powinnam oceniać. Ale...! Wchodzę na różne blogi, i widzę co się dzieję.. Już na jednym blogu widziałam "Ocenienie blogerek". Moim zdaniem było zbyt surowe no i... no oczywiście siebie przepisała do najlepszej grupy.. Nie mam nic przeciwko, ale no.. mocno skrytykowała innych. Możliwe że też skrytykuje parę osób. Ale mam nadzieję że mniej.


Grupa Pierwsza "Byle by mieć"-Grupa pierwsza, nazywa się "Byle by mieć" Każdy powinien znać tą grupę. Mają blogi żeby; zarabiać lub być sławną. Mają komentarze i obserwacje przez słynne. Obs/obs kom/kom. Rozsyła swojego bloga na grach i wszystkich stronach na których może. Piszą posta jak im się przypomni.


Grupa Druga "Współpraca"-Grupa druga, o nazwie "Współpraca" Mają blogi po to żeby współpracować ze sławnymi firmami. Darmowe ubrania, książki, filmy itd. Nie prowadzą blogów z pasją. Po protu, napiszą post jak dojdzie przesyłka. Są załamane jak paczka nie dotrze na czas.


Grupa Trzecia "Blog ponieważ YT"-Grupa trzecie o nazwie "Blog ponieważ yt" Mają bloga, ponieważ nagrywają na yt. Nie mam nic przeciwko. Ale uważam że to nie potrzebne. Piszą tam tylko o swoich filmikach i co? Eh.. masakra. Jeszcze rozumiem jeżeli to "SŁAWNI" YouTuberzy, ale jeżeli to są ci nowi... Eh...


Grupa Czwarta "Mól Książkowy"-Grupa czwarta o nazwie "Mól książkowy"! Ta grupa piszę bloga z opowieściami/historiami/bajkami. Bardzo lubię tą grupę. Ponieważ lubię czytać. A ta grupa nie tylko piszę, lecz też czyta opowieści innych. Ich komentarze nie wyglądają "Spoko opowiadanie" Nie! Opisują całe opowiadanie. I są szczerzy. Pozdrowienia!


Grupa Piąta "Życie"-Wreszcie, grupa która piszę bloga o życiu. Nie wiem czy takiego jak ja. Ale piszą bloga z pasją. Bo to takie... drugie życie? Pamiętnik! Nie piszą posta "Byłam cały dzień w domu jadłam tosty i popiłam pepsi" Nie! Mało jest osób w takiej grupie. Ale cóż, trzeba się przecież rozwijać :)!

No dobra, koniec tych grup. Mam nadzieję że nie jesteście na mnie źli że tak to opisałam. I fajnie by było jakbyście mnie przydzielili do jakiejś grupy :) Paa.

8 komentarzy:

  1. Świetny Post :)
    http://ourlittleworld12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) bardzo fajny blog :) milo sie czyta.
    zapraszam do mnie http://monzi122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako blogerka książkowo-muzyczna czuję się urażona :< Gdzie blogi recenzenckie, ja się pytam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Powodzenia w blogosferze! Obserwuje i liczę na to samo! :) :

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się ten post i ogólnie Twój blog. Ja wolę blogi coś w stylu lifestyle a nie opowieści itp, ale każdy ma własne zdanie. Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami. Jednak nie da się tego zmienić w kilka osób. Każdemu zależy od razu na popularności. Zapraszam na mojego bloga i jeśli masz ochotę to zajrzyj. :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm bardzo fajny post :) Zauważyłam że jesteś fanką Jasia, również bardzo go lubię :3 Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń