czwartek, 30 kwietnia 2015

Ma_Rze_Nia

Hej, dzisiaj o ... o czym? Proste! O marzeniach ^.^
Moim zdaniem marzenia są ważne. I trzeba je spełniać..
Jak sobie o czymś pomyślimy;

"To nie możliwe"-Mówi rozum.
"To lekkomyślne"-Mówi doświadczenie.
"To może zranić"-Mówi duma.
"Spróbujmy!"-Mówi marzenie.



No cóż... Bywa.
Jak to się mówi;

"Wyciągnij dłonie i chwyć marzenia!"

Kiedyś rozmawiałam z koleżanką.. (Płakałam, byłam przygnębiona... chciała mnie pocieszyć)

-Nie idź za marzeniami! Z nimi nigdzie nie dojdziesz! Widzisz co się dzieje...!
-Dojdę!
-Niby gdzie?
-Do szczęścia!!

No dobra. Chyba czas podzielić się z wami Moimi marzeniami 
♥.

Marzenia które MOGĄ się SPEŁNIĆ 


1.Być szczęśliwą.
2.Zostać adwokatką.
3.Mieć szczęśliwą rodzinę.
4.Mieć wspaniałych przyjaciół.
5.Blogować jeszcze długo.

Marzenia które leżą i nigdy nie wstaną...
1.Dotknąć chmur!
2.Wylecieć w kosmos.
3.Dożyć 100-setki.
_____________________________________

A wy? Jakie macie marzenia? (Podzielcie się nimi w komentarzach 

Heh, nie wiem jak wy. Ale ja osobiście uważam że marzenia trzeba spełniać 
♥...

10 komentarzy:

  1. Sama sobie przeczysz. Taki tu pozytywny post, a tu bach! Marzenia, które się nie spełnią! Po co to piszesz?
    Dlaczego nie możesz wylecieć w kosmos? Możesz uzbierać pieniądze i polecieć na orbitę.
    Dlaczego nie dotkniesz chmur? Mgła też chmura!
    Dlaczego nie dożyjesz setki? Jak będziesz zdrowo żyć to dożyjesz. Tym naprawdę mnie powaliłaś -.- To podchodzi pod wątpliwość w swoje życie.
    Przepraszam jeśli cię to uraziło.

    OdpowiedzUsuń
  2. What you believe, you can achieve. Trzymam kciuki ;)
    http://olamarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i motywujący post, oby tak dalej. Spełniaj swoje marzenia:) Obserwuję <3

    http://aniatosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotykałam już wiele takich postów na blogach, ale twój dał mi dużo do myślenia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń